Connect with us
Pakote Ahi

Nasionál

Kunjungi Timor Leste, Mahfud MD Berziarah ke TMP Seroja

Published

on

Hatutan.com, (19 Mei 2022), Dili-Menteri Koordinator Bidang Politik, Hukum, dan Keamanan, Mahfud MD, Kamis (19/05/2022), pukul 14:32, berziarah ke Taman Makam Pahlawan (TMP) Seroja, Dili, guna memberi penghormatan kepada para prajurit Indonesia  yang gugur selama bertugas di Timor Leste.

Menteri Koordinator Bidang Politik, Hukum, dan Keamanan, Mahfud MD didampingi Duta Besar Republika Indonesia untuk Timor Leste, Okto Dorinus Manik, saat berziarah ke TMP Seroja Dili, Kamis (19/05/2022). Foto/Hatutan.com

TMP  Seroja merupakan tempat pemakaman para prajurit Indonesia yang gugur di Timor Leste sejak pendudukan Indonesia di Timor Leste dari tahun 1975 hingga 1999.

“Berziarah ke TMP adalah bagian dari rasa nasionalisme. Bung Karno mengatakan, bangsa yang besar adalah bangsa yang menghargai jasa para pahlawannya,” kata Mahfud MD kepada wartawan saat berziarah ke TMP Seroja Dili.

Setelah acara tabur bunga di sejumlah makam TMP Seroja, dilanjutkan dengan penanaman pohon oleh Mahfud MD yang didampingi Duta Besar Republika Indonesia untuk Timor Leste, Okto Dorinus Manik, Guvernur Nusa Tenggara Timur, Viktor Bungtilu Laiskodat, juga sejumlah pejabat KBRI di Dili.

Advertisement

Sebelumnnya, Mahfud MD bertemu dengan presiden terpilih Timor Leste, José Ramos-Horta, untuk menyampaikan pesan dari presiden Joko Widodo dan mengundang Ramos-Horta untuk berkunjung ke Indonesia.

Menjawab wartawan soal sejauhmana hubungan Timor Leste dan Indonesia, Mahfud MD dengan diplomasi mengatakan Timor Leste adalah sebuah negara berdaulat dan sejauh ini hubungan harmonis yang telah dibangun harus tetap terjaga dan terjalin kedepannya.

“Ada beberapa persoalan yang masih terpending yakni titik-titik di perbatasan darat tetapi semua itu hanyalah proses administratif,” kata Mahfud MD. 

Kunungan Mahfud MD di Timor Leste untuk mengadiri acara pelantikan presiden Timor Leste terplilih José Ramos-Horta  juga menghadiri perayaan hari ulang tahun restorasi kemerdekaan Timor Leste yang ke-XX pada 20 Mei 2022.   

Reporter : Elio dos Santos da Costa

Advertisement

Kontinua Le'e
Advertisement
Hakarak Hato'o Komentariu?

Husik Hela Komentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nasionál

Sei Foti Hotu Veíkulu Estadu Ne’ebé Estasiona iha Kargu Xefia Sira-Nia Uma

Published

on

Hatutan.com, (26 Abríl 2024), Díli-Ekipa fiskalizasaun konjunta sei bá foti obrigatóriu veíkulu (karreta ho motór)  Estadu nian ne’ebé durante ne’e estasiona iha utilizadór sira-nia rezidénsia privadu.

(more…)

Kontinua Le'e

Nasionál

Papél Mídia Importante Hodi Kontribui bá Prezerva Memória Pasadu

Published

on

Hatutan.com, (24 Abríl 2024), Díli-Centro Nacional CHEGA! Institutu Públiku (CNC, I.P) konsidera mídia ka jornalista sira-nini papél importante tebes atu bele halo kobertura kona-bá akontesimentu sira istóriku hodi bele kontribui bá prezerva memória sira pasadu nian.

(more…)

Kontinua Le'e

Nasionál

Posibilidade Governu Aprezenta Kandidatu Foun Komisáriu CAC

Published

on

Hatutan.com, (23 Abríl 2024), Díli– Vise-Ministru Asuntu Parlamentár,  Áderito da Costa Hugo, informa proposta Lei, 2ª alterasaun bá Lei n°8/2009, 15 de jullu kona-bá Komisaun Anti-Korrupsaun (CAC siglá portugés), aprova  final global ona iha Parlamentu Nasionál iha loron 22 fulan-Abríl,  ho nune’e, Governu sei haree fali timoroan feto ka mane ne’ebé prenxe rekizitu hodi kandidatu  bá komisáriu CAC atu aprezenta bá Parlamentu Nasionál hodi hakat bá eleisaun.

(more…)

Kontinua Le'e
Advertisement

Trending